Pályaorientációs foglalkozás
A bevont tanulók Petrusné Süle Márta irányítása és részvétele mellett heti rendszerességgel (két csoportban) hetente egyszer délutáni foglalkozások keretében pályaorientációs foglalkozásokon vettek részt. A foglalkozások egy tanóra időtartamúak voltak.
|
Ssz. |
Dátum |
Tevékenység |
|
1. |
2014.01.21. |
Ismerkedés. Névjáték, azonosságok és különbségek, füllentős játék. |
|
2. |
2014.01.28. |
Játékok: Kézgombolyag, címerjáték. |
|
3. |
2014.02.04. |
Játékok: A mi házunk- közös ház tervezése, alaprajz készítése, berendezés- közös konszenzus alapján. |
|
4. |
2014.02.11. |
Értékrend tisztázását segítő gyakorlatok. Aukció, expedíció |
|
5. |
2014.02.18. |
Érzések kifejezését, empátiás készséget fejlesztő gyakorlatok. Táviratok, emóciók. |
|
6. |
2014.02.25. |
Kommunikációs készség fejlesztését szolgáló gyakorlatok. Amerikából jöttünk, a szöveg mindig marad. |
|
7. |
2014.03.04. |
Konfliktus kezelő készség fejlesztését segítő gyakorlatok. Sziget |
|
8. |
2014.03.11. |
Találkozásom a pályaválasztással kérdőív kitöltése, majd megbeszélése |
|
9. |
2014.03.18. |
Önértékelési kérdőív kitöltése és megbeszélése |
|
10. |
2014.03.25. |
Milyen pályák vannak, milyen utakat választhatok? |
|
11. |
2014.04.01. |
Melyik tantárgy mire jó? Miért kedvelem? |
|
12. |
2014.04.08. |
Képzési lehetőségek |
|
13. |
2014.04.15. |
Holland-féle érdeklődés kérdőív kitöltése, megbeszélése |
|
14. |
2014.05.06. |
Milyen úton érhetem el a választott pályát? |
|
15. |
2014.05.20. |
Elképzelésem és a realitások. Miben kell erősítenem? Miben segített a csoportmunka- zárás. |

